Mä en tiiä yhtää mite blogi pitäs aloittaa, joten se alko sit tällee, asiaa pohdittuani facebookis,

kaveri tuumas et "siitähä se alkaa ku alkaa vaa kirjottaa" tomin sanoja lainaten.

Kai tänne pitäs jotai järkevää kirjottaa vaa toisaalta mittää väliä silläkkää,

eihä kenenkää pakko oo lukee mun jaaritteluja. Saanpaha ainaki omaa aikaa ja päätä selvitettyä ku kirjottelen kaiken näköstä. Jos tällee pikasesti kerron ensin nii asun tosiaan turpakukkulalla(kärsämäki) no life kylässä , naapurit on kyl aivan mahtavia, etenki piipa ja yks toinenki vaa en tiiä vielä saako sen nimiä mainita, se ei välttis halua olla julkkis, ku mustaha tulee tän blogin kautta suomen tai siis maailman tunnetuin ihmine , nii kaikki ei ehkä kestä sitä että kuvausporukka yms kulkee mun perässä ja huutaa mun nimee nii sitä kautta mun ystävistäki tulee julkimoita nii mitähä taas selitän ja sitte  mulla  on  ihana mies (pete) lapsi MIKAELA joka syntyi helmikuussa ja on täkeintä mulle ikinä <3 , kolme karvaista kissaa omistan ja siinäpä se lyhyt kooste. Tästä päivästä sen verran että grillailtii  hyviä makkaroita ja tein ite makaroonisalaattia, sitte katottii suomi itävalta peliä (kai se itävalta oli) ja suomiha voitti 7-2 jess!!! 

 

kopion tuon tekstin toisesta blogistani koska en osannut käyttää sitä blogia tein uuden tänne vuodatus nettiin ja liitän vanhat tekstini tänne